Kompanije koje zastupaju proizvođače poput Mercedesa, BMV-a, Audija i Folksvagena rasprodali su sve najskuplje modele na ovogodišnjem sajmu automobila. Ostalo je još da kupca nađe i najskuplji automobil, Mercedesov „majbah“ od 570.000 evra, kojeg ljudi zasad samo gledaju, ali u predstavništvu te kompanije očekuju da će i on naći vlasnika. Veliko je interesovanje među posetiocima za sve modele, naročito se raspituju za „peticu“ i „trojku“, dok će „šestica“ najverovatnije biti prodata. To najverovatnije prodat, znači da je automobil kaparisan, tako da oni računaju da će ga do kraja Sajma prodati. Ono čime nisu toliko iznenađeni, ali što im itekako odgovara je interesovanje za model X3. Izložena „iks trojka“ na Sajmu košta oko 60.000 evra, ali to je model sa ekstra opremom, a ovaj automobil i to ne osnovna verzija može da se kupi i po ceni od 45.000 evra.
Kompanije koje zastupaju proizvođače poput Mercedesa, BMV-a, Audija i Folksvagena rasprodali su sve najskuplje modele na ovogodišnjem sajmu automobila.
Ostalo je još da kupca nađe i najskuplji automobil, Mercedesov „majbah“ od 570.000 evra, kojeg ljudi zasad samo gledaju, ali u predstavništvu te kompanije očekuju da će i on naći vlasnika.
- Veliko je interesovanje među posetiocima za sve modele, naročito se raspituju za „peticu“ i „trojku“, dok će „šestica“ najverovatnije biti prodata - kaže za Danas portparol BMV-a Nemanja Lazić. To najverovatnije prodat, pojašnjava Lazić, znači da je automobil kaparisan, tako da oni računaju da će ga do kraja Sajma prodati. Ono čime nisu toliko iznenađeni, ali što im itekako odgovara je interesovanje za model X3. Izložena „iks trojka“ na Sajmu košta oko 60.000 evra, ali Lazić napominje da je to model sa ekstra opremom, a da ovaj automobil i to ne osnovna verzija može da se kupi i po ceni od 45.000 evra.
- Zaista je velika potražnja za X3. Ne možemo da stignemo da poručimo koliko nam ga traže - ističe Lazić.
Sličnu cenu imaju i modeli iz serije 5, koji sa svom dodatnom opremom koštaju oko 47.000-48.000 evra, dok je serija 3 gotovo duplo jeftinija.
Zadovoljni prodajom tokom sajma su i na štandu Mercedes Benca. Portparolka Mercedesa Mirela Micić kaže za naš list da su prodali sve sajamske premijere.
- Prodali smo CLS od 90.000 evra i dva automobila S klase od 120.000 i 128.000 evra. Najbolje idu modeli iz C i S klase - ističe Micićeva.
U „majbah“ se još uvek samo gleda, ali u Mercedesu veruju da će do završetka manifestacije u nedelju i najskuplji automobil pronaći svog vlasnika. Ona ističe da komercijalne automobile uglavnom kupuju firme, klasična putnička vozila izbor su pojedinaca. Najskuplje automobile iz kategorije luksuznih, kaže Micićeva, ipak kupuju strana predstavništva i ambasade.
Neki su već prvog dana napravili bum, na štandu Folksvagena najskuplji model „tuareg“ od 70.000 evra prodat je odmah po otvaranju Salona automobila, prošlog petka. „Zadovoljni smo koliko se ljudi raspituju, gledaju, kupuju. Prodali smo „tuarega“ odmah, a veliko interesovanje je tradicionalno za modele „polo“ i „golf“ - kaže za Danas portparolka Folksvagena Andrijana Đikanović.
U sklopu Porše grupe je nemački Audi koji može da se pohvali prodajom jednog od najekskluzivnijih modela na sajmu - A8. Portparol ove automobilske kuće Milan Plećaš kaže za Danas da će pravu sliku o tome koliko je bio uspešan sajam za njih imati tek nekih nedelju dana nakon završetka jer će se dotad odlučiti i oni koji su u fazi razmišljanja.
- Prodali smo A8, koji košta 142.000 evra, ustvari u završnoj fazi smo jer se kola prodaju jednoj firmi na lizing - kaže Plećaš.
Najveću pažnju svih, kaže on, na njihovom štandu privukao je model A6, koji se prodaje po ceni od 40.050 evra.
„Imamo dosta porudžbina za A6 i to je najviše onih za modele koji koštaju od 60.000 do 70.000 evra“, ističe Plećaš.